Geplaatst op

Meest bizarre automaat ooit!

Wat is het?

Het is eigenlijk best smerig als je eraan denkt dat uit deze automaat gebruikt ondergoed van schoolmeisjes komen. Deze automaat in Tokio is een voormalige sigarettenautomaat en is omgebouwd tot “used schoolgirl panties vending machine”. Een particulier heeft deze automaat tussen alle duizenden andere automaten staan en valt in eerste instantie niet eens op omdat er nog “cigarettes” bovenstaat. Deze onderbroekjes kosten zo’n 80 dollar.

Waarom is het cool?

Ik weet eigenlijk niet of ik dit cool moet vinden. Het is eigenlijk best een pedofiele gedachte om gebruikt ondergoed van schoolmeisjes te kopen. Hoe komt deze persoon aan dit ondergoed? Wie koopt dit ondergoed? En belangrijker nog, wat doet deze persoon ermee? Op de vraag of het wettelijk mag en ethisch verantwoord is kunnen vele discussies en debatten aan gewijd worden. Vanuit welke maatschappelijke verandering is deze behoefte ontstaan? Ik vind het erg gemakkelijk om het in het hokje “pedofielen” te gooien. Maar ik kan zo snel niet bedenken welke mentaliteitsgroep behoefte zou hebben aan dit ondergoed. Moet dit in een automaat? Ik weet het niet! Ik vind het maar een vreemde gedachte!

Een Reactie op “Meest bizarre automaat ooit!

  1. Genialer Artikel, das wollte ich selbst schon mal ausdrücken, wusste nur nie wie ich das zu Papier bringen kann🙂 .

Geef een reactie

