Geplaatst op

Stockholm 2011

Morgen ga ik naar Stockholm. 2 jaar geleden was ik daar met de Pabo op studiereis en lag de focus op onderwijs en cultuur, maar komende week staat het in het teken van trends op het gebied van Appearance en Food. Natuurlijk zal ik overige trends niet negeren maar moet toch ergens mijn focus op leggen.

Elke avond probeer ik jullie up-to-date te houden van mijn ervaringen in het mooie Zweden. Ik ben niet de enige Lifestyle Student die Scandinavië aandoet. Maartje van Empel zal mij in het vliegtuig vergezellen naar Stockholm. Totaal niet gepland, maar dat is nu het leuke ervan. Ook Charlie Neijenhuis en Pien Geerlings doen Scandinavië aan, Noorwegen en Denemarken om precies te zijn. We zijn dus als opleiding goed vertegenwoordigd in Scandinavië.

4 dagen Cultuur, Natuur en ontspanning. Een hotel midden in de stad en alles zo gemakkelijk te bereiken. Stockholm 2011 gaat gewledig worden!

Fram till i morgon

Geef een reactie

