Geplaatst op

Into Fashion Panama “Derek’s”

Afgelopen vrijdagnacht was het dan eindelijk zover! Hét into fashion feestje in Panama. Vorige week vertelde ik jullie al dat ik in Panama bij het fashion addiction feestje was. @Rejhanputz had ook hier weer alles uit de kast weten te trekken voor een geweldig feestje!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Via Twitter ben ik in contact gekomen met @DerekTigges. Hij showt een nieuwe en eerste collectie op 28 januari op het Into Fashion feestje dat ook door Rejhan Putz georganiseerd wordt. Ik was vorige week op casting bij Derek in de VIP-ruimte van fashion addiction! En ik kreeg de opdracht om zijn show te lopen! Afgelopen vrijdagnacht was het zover! Derek Tigges had samen met Nicolaas van project catwalk zijn collectie af, die we met 7 andere jongens mochten showen!

Een kijkje achter de schermen met een aantal zeer leuke verassingen wil ik jullie zeker niet onthouden! Om half 10 waren @jeroenmarc en ik al in Amsterdam om in de studio van Panama wat sets aan te proberen. Daar ontmoetten we Nicolaas van project catwalk (2010). Samen met Derek Tigges heeft hij hun label onder de naam Derek’s op de kaart gezet. Veel opvallende (neon)kleuren, blauwe overhemden en broeken en de krolse kat als logo op alle tops hingen in een rekje! De blouses hebben een prachtig model en sluiten mooi aan! Hier ontmoetten we ook de anderen modellen van de avond. Een gevarieerd groepje jongens uit alle windstreken van het land en eentje zelfs van over de grens!

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

 Maar nu even to the point! Backstage, make-up, omkleden en klaarstaan om over te gaan op actie! Ik stond als nummer 5 opgesteld en de zenuwen kwamen maar niet. Is dit een goed of een slecht teken? Nummer 1 was inmiddels alweer terug van zijn ronde, het gordijn kwam steeds dichterbij en het geklap en gejuich klonk steeds harder. Nummer 4 ging de gordijnen door. Veel sneller dan verwacht was hij alweer terug en Derek trok het gordijn open en daar stonden dan…….ik kon bijna niets zien! Alle spots waren gericht op de catwalk. Alleen maar flitsen, een afstapje en de poses! En ik ging alweer terug naar de andere kant van het gordijn. Wow! Wat ging dat snel en lekker voor mijn gevoel. Nu moesten we naast elkaar gaan staan, pose en weer door. Applaus voor Derek! En we waren in een mum van tijd de steile trap naar boven weer aan het betreden.

 Het was een zeer gezellige sfeer tijdens het omkleden. Iedereen was trots op wat we hadden neergezet. Rejhan kwam gezellig langs om samen een groepsfoto te maken. Ook ex-kandidaat The voice of Holland, Nigel Brown, kwam ons feliciteren. Samen op de foto, een praatje maken en naar beneden naar het feest! Ik ging snel op zoek naar mijn moeder, tante, nichtje en vrienden! Ze waren ontzettend trots! Echt fijn om zo’n fijne reacties te krijgen. Ondertussen ging het kletsen, bijpraten, voorstellen en rondlopen door,

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

want er waren vele mensen die ik kon van het feestje van vorige week, nieuwe mensen die me weer moesten voorstellen aan weer nieuwe mensen die ik niet kon! Een en al gezelligheid! In de VIP-room hing ook een heerlijke sfeer. Samen met Rejhan, Lisanne Kerrebijn, Derek en Nigel besproken we het een en ander nog eens na, genoten we van de geweldige draaisessie van Sister Bliss en de flitsers maakten natuurlijk overuren! Ik denk dat de foto’s genoeg zeggen over de gezelligheid die er was!

8 Reacties op “Into Fashion Panama “Derek’s”

  1. Pingback: Tweets that mention Into Fashion Panama “Derek’s” « RaMonsterly -- Topsy.com

  2. Derek

    Leuk!!! Cool om het vanuit jouw perspectief te lezen🙂 Vond het een geslaagde avond en je bent een topmodel!

  3. Rejhan

    Hey Topper, bij een volgende modeshow zullen we aan je denken!!! You did very, very well! Big hug, ook aan je moeder. Liefs Rejhan x

    • RaMonster ⋅

      Dat is mooi!! Kom ik jullie zeker weer helpen! Mijn ma was weer op stap gisteravond hahaha zal der zostrx even berichtje laten lezen! X

  4. vakantiehuis ⋅

    Leuke site!. Er zijn nog weinig goede sites over dit onderwerp te vinden.
    Ben blij met jullie post!
    Ik kan helaas geen bookmark aanmaken naar ramon4blog2u.wordpress.com in Firefox.😦 Weten jullie hoe dit komt?

    Groetjes Barbara

  5. Hey skattie,
    Sorry late reactie, maar wat een superleuke blog :-)Wanneer zie ik je weer?
    Next party is 25 maart in Panama he?
    Dikke kus!
    Lisanne

Geef een reactie

