Geplaatst op

Amsterdam Fashion Week Panama

Afgelopen vrijdag was ik samen met Valerie van Rooi op de officiële openingsparty van de Amsterdam Fashion Week in Panama! Ik had eigenlijk voor de closingparty kaarten gewonnen  via twitter maar door een beetje mazzel kon ik ook zaterdag op de gastenlijst komen van Rejhan Putz! 

Echt 4 uur van te voren had ik besloten dus om naar Amsterdam te gaan! Maar wat moest ik aan? Uiteindelijk is het me gelukt om een leuke vintage look te creëren! Eenmaal gearriveerd in Panama was de sfeer werkelijk “fabulous”, Horace Cohen en Ruben van der Meer aan het battelen waren! Een aantal bekende personen, stylisten en ontwerpers maakten hun entree, waaronder Bastiaan van Schaijk, Olcay Gulsen (Supertrash) en Derek Tigges.

Derek houdt tijdens de closingparty 28 januari een show in Panama waar ik voor “gescout” ben! In de VIP-room mocht ik stukje lopen ( waren nog geen 3 stappen) en Rejhan Putz feliciteerde me al tegemoet! Foto’s van de avond komen as soon as possible! Uitgebreider verslag vanuit de VIP-room kun je lezen op de bloggingsite: Fashionbloggers! Hier sta ik ook vermeld!

Have fun reading!

Geef een reactie

