Geplaatst op

Nieuw Domein Appearance

We zijn inmiddels 13 weken aan de slag op de nieuwe opleiding International Lifestyle Studies. Komende 5 weken gaan we ons bezig houden met het domein Appearance. Een zeer interessant domein dat niet alleen over mode gaat maar over alles wat heeft te maken met uiterlijk vertoon en gedrag van mensen. Er zijn nieuwe groepen gemaakt en de motivatie is na de “durf” lifestyleweek weer helemaal opgeladen om weer optimaal te kunnen “Rocken”!

Domein appearance is het meest favoriete domein binnen Lifestyle Studies. Daarbij komt nu kijken dat we ons eigen mini-event gaan organiseren. Hiermee kunnen we echt onze talenten laten zien. En het mooie hiervan is dat we alles gaan vastleggen op video, zodat we na ons event alles kunnen delen met de buitenwereld. Tussendoor zal ik een aantal sneakpeaks op mijn blog zetten zodat jullie ook de voorbereidingen mee kunnen maken en wie weet met ideeën kunnen komen! Het thema dit domein is:”Coole mannen en vrouwen”. Hier kun je je vele kanten mee op. Dus kom 19 januari 2010 naar de Stappengoor in Tilburg naar gebouw R3 waar het spektakel gaat plaatsvinden. Kaarten zijn binnenkort voor €2,50 te koop. Waar en hoe zal ik nog melden via social media. 20 groepen gaan aan de slag met thema:”Coole mannen en vrouwen” en laat je experiencen door meer dan 100 lifestyle studenten die je een topmiddag gaan bieden.

Sinds een aantal weken ben ik ook de trotse eigenaar van een iPad. Wat een geweldig uitvinding. Er wordt veel over de kinderziektes geklaagd maar ik kan niet meer zonder. Tijdens de lifestyleweek “durven” heb ik tijdens “exciting day in the city” 2 dagen lang de iPad gebruikt om het programma op te stellen, opdrachten vanuit “de cockpit” in Tilburg te ontvangen, waar John ons instrueerde om opdrachten te doen in de stad waar we op dat moment waren. Uitgebreid verslag van deze dagen vinden jullie terug op mijn vorige blogs.

Tijdens de eindpresentaties van de conceptversterking voor het textielmuseum hebben we de iPad ingezet als communicaatiemiddel. Het thema was “going digital” en we hebben Sabine de iPad op de buik gebonden en klikte mee met de powerpoint die ik via Keynote heb gemaakt. De presentatie op de iPad was een aanvulling en (h)oogtepunt van de presentatie. Zo ben ik steeds meer mijn iPad in schoolse activiteiten aan het inzetten. Je zult hem binnenkort natuurlijk ook langs zien komen tijdens de sneakpeaks van “Appearance Experience”.

Dus wil jij komende weken op de hoogte gehouden worden van de vorderingen van ons event: “Appearance Experience” volg me dan via alle social media (twitter) RamonLive  (Facebook) Ramon of gewoon via Hyves.

Een Reactie op “Nieuw Domein Appearance

  1. Leuk en erg goed idee. Ik ga jullie zeker even volgen, erg interessant!

Geef een reactie

