Geplaatst op

International Lifestyle Studies Quality of Life

De eerste officiële lesweek van de opleiding International Lifestyle Studies (afgekort: ILS) zit er weer op. Na een introductie week (Lifestylyweek) en deze week, de Quality of Life week, hebben we 2 weken lang op zeer verschillende, creatieve, mooie, leuke, serieuze en grappige manier kennis mogen maken met de studie en onze medestudenten.

Afgelopen week hebben we de Quality of Life week gehad. Deze week stond in het teken van geluk en welbevinden. In verschillende workshops hebben we kennisgemaakt met filosofen, gelukstesten en theoretische hoogstandjes met betrekking tot geluk en welbevinden.

De komende weken, maanden en jaren ga ik op deze blog mijn bevindingen delen met jullie met betrekking tot schoolse- en privédingen. Wat ik op straat zie met coolhunten, wat ik en medestudenten op school meemaken, nieuwsfeiten bespreken en mijn visie op alle dingen die het leven biedt delen met de wereld.

Jullie kunnen mij ook volgen op Twitter ( @RamonLive) en Facebook.

With Kind Regards

Me!

2 Reacties op “International Lifestyle Studies Quality of Life

  1. Pien ⋅

    wunderbarrrrr ramon =D

Geef een reactie

