Geplaatst op

VOS: Volg onze Studenten.

VOS: Volg onze Studenten.

Een van die studenten ben ik, Ramon. De eerste week is ingegaan en we zijn nu een aantal dagen online en ik merk nu al dat er meer social media verkeer langs mijn (micro)blogs komt. Goed teken!

Afgelopen 3 weken waren voor mij zeer bizar, ik heb ontzettend veel meegemaakt en kunnen beleven dankzij kansen, opdrachten en werkgevers die International Lifestyle Studies (ILS) mij en mijn medestudenten hebben aangeboden.

Afgelopen week heb ik heel wat uurtjes gestyled bij groothandel Sligro. Hiervoor was ik na een motivatiebrief uitgekozen en heb op de inspiratiebeurs voor de retail meegedaan aan de Sligro Styling Awards! Het was een hele gave ervaring, ongelimiteerd shoppen bij de Sligro om een zo mooi en meest stijlvolle kersttafel te maken. Uiteindelijk heeft ons team bestaande uit 2 medestudenten van ILS de publieksprijs gewonnen met de Nature tafel. Mooie prijzen zoals een waardebon van de Sligro en een zeer mooie glimmende bestekset van Gero. Maar dat was niet alles! Afgelopen donderdag hebben we op de inspiratiebeurs voor de EmTé een workshop mogen houden voor allemaal gezellige huisvrouwkes die met busladingen vol de inspiratiebeurs kwamen bezoeken.

Ook het uitgekozen worden voor de deze campagne kwam als een verassing. Ik werd voorgedragen door de coördinatrice van mijn opleiding. Een motivatiemail later zat ik in Eindhoven op de afdeling marketing en communicatie mijn contract te bespreken en de visie en missie achter de campagne te bestuderen om er ook echt een succes van te maken. Jullie krijgen een exclusief kijkje in mijn studentenleven met alle UPS and downs die ik meemaak.

Dan dacht ik zo toch dat ik al heel wat leuke dingen gedaan heb en in de planning heb maar we zijn er nog niet. De top 10 beste bloggers van de opleiding krijgen een seminar van trendwatcher Carl Rohde aangeboden in Amsterdam. Samen met een aantal uitwisselingsstudenten uit Portugal gaan we de volgende dag ook nog eens alle hotspots van Amsterdam bekijken! Geweldig om met deze aanstormende lifestylecoaches aan de slag te gaan. Ervaringen en ideeën uit te wisselen en meer over elkaars cultuur te weten te komen.

Maar mijn week werd helemaal compleet gemaakt toen we afgelopen donderdag het IEMES Graduation Promnight Las Vegas feest hadden. Allemaal mooi mensen in pak en jurk die vanaf de rode loper tot aan de trap werden bewonderd vanwege hun geweldige outfits en entourage die ze hadden meegebracht. Samen met Anouk en Simone liep ik over de rode loper waar een fotograaf stond, waar we al poserend voor een zeer mooie Hummer Limousine in de spotlight stonden. De immens stijle lange trap naar beneden trok de aandacht toen de cocktailjurkjes, galakleden en smokings er vanaf kwamen lopen. Natuurlijk hoort hier ook een Miss en Mister Promnight 2010 bij. Nu kun je het misschien al raden…. Jaaa ik werd genomineerd, dat was al een shock/verbazing. Maar toen de uitslag bekend werd gemaakt toen voelde ik mijn hart toch wel kloppen. Anja Sparidaans, coördinatrice van de ILS maakte het erg spannende door ook nog een aantal andere zeer mooi geklede mensen naar voren te roepen. Maar uiteindelijk kunnen er maar 2 de winnaars zijn en dat zijn…… Ramon en Zoë! Nou!! Echt ontzettend gaaf om dat mee te maken! Mijn klasgenoten schreeuwden de longen uit hun lijf van enthousiasme en ik mocht een zeer mooie tiara (hahahahaha geweldig!!) en een gave headphone in ontvangst nemen. Een zeer geslaagde avond die pas zeer laat weer thuis eindigde!

Zo zie je maar weer, school biedt vele kansen als je je talenten wilt ontwikkelen op zowel leisure als studeer gebied. Denk groter dan alleen het klaslokaal. Denk groter dan alleen je eigen leefomgeving en durf waar te maken om gewoon achter je doel aan te gaan. Mijn instelling is: “Nee heb je, ja kun je krijgen.” Vooral als aanstormend student met vele talenten kom je erg ver als je tenminste groter durft te denken!

Een Reactie op “VOS: Volg onze Studenten.

Geef een reactie

